29.5.07

Redireccionament

Benvinguda

Benvolguda lectora, benvolgut lector
Inicio aquest bloc com a continuació de l'anterior bloc masnovi.bloc.cat, que a causa dels errors i problemes diaris que té la plataforma bloc.cat l'he hagut de deixar de banda.

Reneix amb la mateixa intenció de deixar escrites aquelles reflexions personals i polítiques que em ronden pel cap en aquests convulsos moments polítics que vivim. Perquè si no ho escric me n'oblidaré, i tenir una perspectiva sobre l'evolució del propi pensament també és una eina molt útil. I també perquè m'he adonat que els pensaments i les reflexions fan xarxa, i avui dia el que més cal és reforçar la nostra xarxa.

Sigueu benvinguts, us convido a llegir i comentar amb llibertat.

3 comentaris:

Jacme ha dit...

Benvolgut;

Jo sóc un emigrant de bloc.cat, t'entenc molt i tot i que et farà una ràbia immensa, la migració és una molt bona opció... ànims i endavant!

i si necessites algun cop de mà o tens algun problema, pregunta! :D

Salut!

(per cert, el teu bloc només permet comentaris als usuaris de blogger, canvia les opcions, si ho vols...)

Isaac Garcia ha dit...

Amic Jacme!

De moment, estic mirant d'esbrinar el funcionament de tot plegat, que no és tasca fàcil. Et prenc la paraula, si mai necessito ajut.

Ja he activat els comentaris lliures!

Salut company!

Anònim ha dit...

Molt maca la teva nova llar !!! Ja he afegit el nou enllaç al meu bloc.

Jo seguiré patint bloc.cat... almenys fins tenir una etapa amb molt de temps per poder fer el canvi en condicions a Blogger... etapa a la que no li veig data, la veritat :(