6.7.06

Habitatge, indignitat

Lloguers i pisos compartits

CERCANT A LA XARXA m'he trobat amb aquesta oferta d'habitatge de lloguer. No vull fer comentaris perquè n'hi ha per posar-se vermell.

El preu que s'arriba a demanar per cada metre quadrat arriba a ser tan exorbitant que fins i tot un directiu té complicacions per anar a viure allà on voldria.

I com que els preus no baixaran, sino que més aviat s'estancaran (hi ha molta gent que ha comprat pisos com a inversió, i evidentment no vendran per menys del que han pagat, preferiran allargar l'espera. Per altra banda, hi ha la gent com jo que podem anar fent des de casa dels pares o la gent que es buca la vida amb pisos compartits.

TIPUS: Estudio-Apartamento.
ADREÇA: Avda. Gran Via Corts Catalanes, 275-281, 3º. 08014 - Barcelona
ESTAT: Por Estrenar. ANTIGÜETAT: Más de 30 años.
m2.: 18 Renta: 408
Gastos: 0 Trasp.: 0 Anys plz. : 5
CARACTERISTIQUES:
Ascensor. Porter. Exterior.
1 Salons; 1 Cuines; 1 Banys; 1 Balcons;

De l'oferta, res a dir, indignació absoluta.

Però sobre els pisos compartits sí que m'agradaria opinar. Trobo que ha d'ésser un exercici de convivència important, pensant que t'hi pots trobar qualsevol cosa o que una persona ja coneguda pot canviar de personalitat (o li pots descobrir l'altra cara) quan hi vius.

A més que sempre poden sorgir complicacions, des de la preparació del pis fins a la compatibilitat entre hores d'escoltar música un i estudiar l'altre, per no parlar dels animals de companyia (si n'hi ha, i jo tinc una gateta).

Jo que he vist com relacions entre germans arriben a extrems de violència verbal, fent un gir de 180º, ja vaig espantat. Si algú de vosaltres que em llegiu ha compartit mai pis, li demanaria que exposés una mica com li ha anat.